(Poslední aktualizace: 26. dubna 2021) Společnost Gedeon Richter Marketing ČR, s.r.o., IČ: 24723720, se sídlem Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 168950 (dále označovaná jako „my“ nebo „společnost“) se zavazuje chránit soukromí fyzických osob. Těmito zásadami zpracování osobních údajů (dále jen zásady) bychom Vás rádi informovali o zpracování osobních údajů, které získáváme od návštěvníků, smluvních partnerů či uživatelů našich služeb (dále společně označované jako „subjekty údajů“) poskytovaných prostřednictvím našich webových stránek (dále označované jako „služby“). Subjekty údajů mladší 15 let nejsou způsobilé k využívání našich služeb. Žádáme, aby nezletilé osoby neposkytovaly naší společnosti žádné osobní údaje. Prosím přečtěte si tyto zásady spolu s našimi Zásadami používání cookie. Zásady můžeme kdykoli pozměnit a zde uvedený text nahradit aktualizovaným. Bude-li to nezbytné, vyžádáme si Váš souhlas s příslušnými změnami. Informace o tom, kdy byly zásady naposledy revidovány, poznáte podle údaje o „poslední aktualizaci“ na začátku těchto zásad. KDO JE SPRÁVCEM OSOBNÍCH ÚDAJŮ? Správcem osobních údajů, pokud není dále výslovně uvedeno jinak, je naše společnost. Vaše údaje bude společnost zpracovávat v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů nebo „GDPR“), a dále s národními zákony, které se na tyto webové stránky vztahují. JAKÝ JE ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ? Osobní údaje zpracováváme v rámci poskytování služeb, které jste si vyžádali. Osobní údaje shromážděné od Vás jako subjektu údajů budou zpracovávat naši zaměstnanci, budou uchovávány v důvěrnosti a budou se používat pro zákonné a relevantní účely v rámci poskytování služeb. Účelem zpracování Vašich osobních údajů může být v souvislosti s našimi službami, především:
- splnění Vašich požadavků zaslaných prostřednictvím našich webových stránek, zodpovídáním Vašich dotazů nebo řešení Vašich požadavků;
- zajišťování komunikačního kanálu pro oznamování nežádoucích účinků pro účely farmakovigilance;
- identifikace subjektů údajů, kteří jsou přímo našimi obchodními partnery anebo jejich zástupci při sjednávání a plnění smluv uzavřených s naší společností;
- vedení zákonných evidencí, zejména účetní a daňové, a povinné předávání výkazů oprávněným správním úřadům;
- ochrana a prevence proti podvodům;
- poskytování zákaznické podpory, vyřizování stížností a uplatňování těchto zásad, a Zásad používání cookie.
- Základní identifikační údaje. Jméno, příjmení, kontaktní adresa, telefonický a emailový kontakt využíváme zejména při poskytování zákaznické podpory. Tyto informace nám umožňují Vás identifikovat a zasílat Vám sdělení v případě, že nás kontaktujete prostřednictvím kontaktů uvedených na webových stránkách.
- Informace o poskytovaných či objednaných službách. Informace získané na základě objednávek a smluv uzavřených s naší společností včetně informací o vyúčtování a platbách za tyto služby.
- Informace o nežádoucích účincích. Tyto informace jsou nezbytné k tomu, abychom zpracovávali, vyšetřovali a oznamovali nežádoucí účinky regulačnímu orgánu. Vaše oznámení musí obsahovat jméno oznamující osoby, telefonní číslo a e-mailovou adresu, Vaši profesi, informace o pacientovi, iniciály pacienta, datum narození pacienta, věk pacienta, pohlaví pacienta, popis nežádoucích účinků, včetně příznaků, které se vyskytly, popis vedlejších účinků, nežádoucích účinků, anamnézu pacienta, jiná onemocnění v rámci volného textu, pozorované nežádoucí účinky, například úmrtí, bezprostřední ohrožení života, nezbytnou léčbu, trvalé nebo významné zhoršení zdraví nebo ztrátu funkce, zda došlo k výskytu vývojových nebo vrozených vad, informace o lécích, datum zahájení a ukončení léčby a užívané léky/léčiva. Další informace o zpracování osobních údajů týkající se hlášení nežádoucích účinků jsou k dispozici v textu „Informace o podmínkách zpracování osobních údajů spojených s farmakovigilancí a lékařskou informační službou“, který je dostupný na našich webových stránkách.
- Informace o zprávě. Povedeme záznamy o naší komunikaci s Vámi, včetně všech stížností, které podáte, a včetně všech informací o doručení a přečtení zprávy, abychom Vám mohli poskytovat zákaznickou podporu a případné stížnosti a reklamace vyřídit.
- Obecné informace o používání. Informace, které nám sdělují, jak naše služby používáte při užívání našich webových stránek, včetně chování a preferencí při vyhledávání, záznamů o vyhledáváních na našich webových stránkách a o aktivitě při prohlížení (včetně IP adresy, času návštěvy, navštívených stránek, interakcích na stránce, omezených podrobných informací o poloze, zařízení a softwaru uživatele, zda se jedná o první nebo o opakovanou návštěvu a informací o zdroji prohlížení). Tyto informace využijeme ke zlepšování služeb, jež Vám poskytujeme, a také k identifikování oblastí pro zlepšování kvality našich služeb.
- odvoláte souhlas, na němž je zpracování založeno, a neexistuje žádný jiný právní důvod pro zpracování;
- pokud vznesete námitky proti zpracování údajů a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování údajů, nebo vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu;
- osobní údaje byly zpracovávány protiprávně; a
- osobní údaje se musí vymazat kvůli splnění zákonné povinnosti, která se na společnost vztahuje.